🎁 Vánoční balíčky jsou nyní skladem!

Reklamace

Vaše spokojenost je pro nás prioritou, a proto jsme pro vás připravili jednoduchý způsob, jak reklamovat zboží prostřednictvím systému Retino. Více informací najdete v našich obchodních podmínkách.

Jak postupovat při reklamaci?

Krok 1

Vyplňte reklamační formulář.

Krok 2

Po odeslání formuláře vás budeme informovat o dalším postupu e-mailem.

Krok 3

Vaši žádost zpracujeme co nejrychleji a budeme vás informovat o výsledku.

 

Potřebné informace k vyřízení reklamace1. Číslo objednávky2. Popis reklamace

Fotografie1. Celkový pohled na vnější obal2. Místo poškození obalu3. Foto štítku zásilky4. Foto výplně a umístění zboží v balení5. Foto poškození zboží

 

Kontakt

Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat
Děkujeme, že nakupujete na zivina.cz!