Jak nakupovat

Podívejte se na důležité informace, které se vám mohou při nákupu hodit. A když si naplníte košík dobrotami za více než 1500 Kč, máte od nás dopravu zdarma.

Způsoby dopravy

CHLAZENÉ ZBOŽÍ

Přepravce Boxxi

Chladicí vůz doručuje po celé České republice. Večer před doručením vám přijde SMS s dvouhodinovým časovým oknem doručení.

Zásilkovna Termobox

Doručení v termoboxu na adresu do 1-2 pracovních dnů. Budeme rádi, když termobox vrátite zpět do oběhu na pobočkách Zasilkovna. Stačí nahlásit kód, který najdete uvedený na termoboxu - nic neplatíte, doprava je na nás.

Partnerská výdejní místa

Doručujeme i na výdejní místa našich partnerů, která zavážíme 1-2krát týdně vlastním chladícím vozem. Zboží si prosím vyzvedněte co nejdříve po obdržení SMS, ať zbytečně neblokuje prodejnám místo v jejich lednicích. Děkujeme.

NECHLAZENÉ ZBOŽÍ

Zásilkovna

Doručení do 1-2 pracovních dnů na výdejní místo, přímo na adresu nebo do samoobslužného výdejního místa Z-BOX.

kimchi

Reklamace

Není vše podle vašich představ?

  • Přidejte fotku vadného produktu a číslo jeho šarže, které najdete na víčku, etiketě či spodní straně sklenice.
  • Situaci vyřešíme a pošleme vám náhradu produktu s malou pozorností.

Na co si dát ještě pozor?

  • Nebojte se prosím převzít i poškozený balík. Jen nám případné poškození rovnou nahlaste. Může jít jen o jeden rozbitý produkt a pokud balík nepřevezmete, zbytečně se cestou zpět zkazí vše ostatní. Rádi situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
  • Neposílejte nám prosím zpět žádné produkty. Opravdu nám stačí fotka. Věříme vám.

Objednávky pro vás vyřizuje

Kontaktní osoba

Nikola Martinková

Kde nás najdete