Jak nakupovat
Podívejte se na důležité informace, které se vám mohou při nákupu hodit. A když si naplníte košík dobrotami za více než 1500 Kč, máte od nás dopravu zdarma.
Způsoby dopravy
CHLAZENÉ ZBOŽÍ
Gibon Delivery
Chladicí vůz doručuje do těchto míst v České republice. Večer před doručením vám přijde SMS s dvouhodinovým časovým oknem doručení.
Zásilkovna Termobox
Doručení v zálohovaném termoboxu na adresu do 1-2 pracovních dnů. Termobox si můžete nechat, nebo ho zdarma vrátit zpět do oběhu na pobočkách Zasilkovna. Stačí nahlásit kód, který najdete uvedený na termoboxu a do boxu vložit číslo vaší objednávky. Zálohu ve výši 150 Kč vám pak vrátíme ve formě kreditů na váš příští nákup.
Partnerská výdejní místa
Doručujeme i na výdejní místa našich partnerů, která zavážíme 1-2krát týdně vlastním chladícím vozem. Zboží si prosím vyzvedněte co nejdříve po obdržení SMS, ať zbytečně neblokuje prodejnám místo v jejich lednicích. Děkujeme.
NECHLAZENÉ ZBOŽÍ
Zásilkovna
Doručení do 1-2 pracovních dnů na výdejní místo, přímo na adresu nebo do samoobslužného výdejního místa Z-BOX.

Reklamace
Není vše podle vašich představ?
- Pošlete nám e-mail na reklamace@zivina.cz.
- Přidejte fotku vadného produktu a číslo jeho šarže, které najdete na víčku, etiketě či spodní straně sklenice.
- Situaci vyřešíme a pošleme vám náhradu produktu s malou pozorností.
Na co si dát ještě pozor?
- Nebojte se prosím převzít i poškozený balík. Jen nám případné poškození rovnou nahlaste. Může jít jen o jeden rozbitý produkt a pokud balík nepřevezmete, zbytečně se cestou zpět zkazí vše ostatní. Rádi situaci obratem vyřešíme k vaší spokojenosti.
- Neposílejte nám prosím zpět žádné produkty. Opravdu nám stačí fotka. Věříme vám.
Objednávky pro vás vyřizuje
