Doprava a platba
Podívejte se na důležité informace, které vám pomohou při nákupu. A když si naplníte košík dobrotami
za více než 1500 Kč, máte od nás dopravu zdarma!
Přehled všech možností dopravy
Kdy mi objednávka dorazí?
Termín doručení závisí na několika faktorech, jako je typ zboží (chlazené či nechlazené), vaše adresa a zvolený způsob dopravy. Obvykle se snažíme objednávky doručit do 1-3 pracovních dnů, ale vzhledem k různým faktorům může doručení trvat až 5 pracovních dnů. Po odeslání objednávky vám pošleme e-mail s potvrzením a bližšími detaily o doručení.

Chlazené zboží
Chlazené produkty jsou v obrázku označené ikonkou sněhové vločky a nápisem „Chlazené“.
Doručení přímo na vaši adresu. Objednávky posíláme přes COOL Balík v případě chlazeného zboží. Rozvoz probíhá každý pracovní den v rozmezí 8:00-20:00. Den před doručením dostanete SMS s datem doručení a 2 hodinovým časovým oknem, kdy bude přepravce doručovat.
Chcete si radši objednávku vyzvednout osobně? Aktuálně máme výdejní místa v osmi českých městech: Praha (3), Brno (4), Přerov, Vyškov, Olomouc, Chropyně, Zlín a Plzeň. Objednávky na výdejní místa zavážíme 1-2x týdně.
Nechlazené zboží
Nechlazené produkty nejsou nijak speciálně označené.
Doručení na výdejní místo nebo samoobslužné výdejní místo PPL a Alzaboxy. Obvykle do 1-3 pracovních dní. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete info SMS a e-mailem.
Na výdejní místa posíláme pouze naše nechlazené produkty. Pokud máte v objednávce chlazené produkty (např. Kimchi), nemohou být doručeny do Zásilkovny nebo boxů, aby nedošlo k jejich znehodnocení.
Doručení na výdejní místo nebo samoobslužné výdejní místo Z-Box. Obvykle do 1-3 pracovních dní. Jakmile bude objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete info SMS a e-mailem.
Na výdejní místa posíláme pouze naše nechlazené produkty. Pokud máte v objednávce chlazené produkty (např. Kimchi), nemohou být doručeny do Zásilkovny nebo boxů, aby nedošlo k jejich znehodnocení.
Chcete si radši objednávku vyzvednout osobně? Aktuálně máme výdejní místa v osmi českých městech: Praha (3), Brno (4), Přerov, Vyškov, Olomouc, Chropyně, Zlín a Plzeň. Objednávky na výdejní místa zavážíme 1-2x týdně.
Doručení přímo na vaši adresu. Objednávky posíláme přes PPL. Rozvoz probíhá každý pracovní den v rozmezí 8:00-20:00. V den doručení dostanete SMS s více informacemi.
Dárkové poukazy
Chcete nechat výběr na obdarovaném? Nebo hledáte dárky na poslední chvíli? Vsaďte na naše dárkové poukazy a vouchery v různé hodnotě. Můžete je mít obratem v e‑mailu nebo vám zašleme tištěný poukaz v obálce.
Nabízíme poukazy v hodnotě 500–2000 Kč, doručené v elegantním balení, připravené rovnou k předání.
S naším online dárkovým poukazem v hodnotě 500–2000 Kč to zvládnete rychle a bez čekání. Poukaz vám zašleme ihned e-mailem. Vybírat můžete také z různých předplatných nebo špičkových kurzů vaření v Praze.
Výdejní místa Zásilkovna
Na výdejní místa Zásilkovna posíláme pouze naše nechlazené produkty. Pokud máte v objednávce chlazené produkty (např. Kimchi), nemohou být doručeny do Zásilkovny nebo boxů, aby nedošlo k jejich znehodnocení.
Výdejní místa PPL a Alza box
Nejčastější otázky k dopravě
Přehled všech možností platby
Způsoby platby
Platba se připíše okamžitě, zboží odesíláme ihned. Lze platit i přes Google Pay a Apple Pay. Předplatné produktů lze platit jen kartou, platební brána pak blokuje částku a strhává pravidelně dle zvolené frekvence doručení.
Vyberte si svoji banku a proveďte okamžitý platební převod. Objednávku odesíláme až po připsání platby na účet, což může trvat až několik dní.
Zboží zaplatíte při doručení balíčku. V ČR lze platit hotově i kartou, v SK pouze kartou u řidiče.
Nejčastější otázky k platbě
Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám
Vyplňte nám prosím pečlivě své kontaktní údaje a my se vám co nejdříve ozveme.